Minecraft Trading System Opplæringen


Tutorials Train station. Sethbling s design starter automatisk minecart og utkaster spilleren, ved hjelp av en kombinasjon av redstone ledninger og tripwire. Dessverre bruker dette designet en glitch hvor en person på minecart som treffer en kaktus vil bli utskrevet til siden, faset gjennom kaktus mens minekartet blir samlet inn av hopperen I minecraft 1 6 ble dette løst slik at når du treffer kaktusen du ser rett foran den på stedet du treffer, slik at du forlater deg på skinnene og får deg til å hente minekartet i stedet for å gå inn i hoppene. En måte å fikse dette på er å sette en skinne på hopperen. NB! Dette er nå utdatert. I 1 8 vil en aktiv Activator Rail avmontere spilleren. Treningsnav i 1 6 2 showcase Videovisning på YouTube. liten variasjon som bruker lava i stedet sammen med stempler, er tilgjengelig og er ikke avhengig av noen feil, og dermed anses å være trygt for bruk i de nyeste versjonene av minecraft 1 6 Når spilleren kommer inn i minecart, får minekortet brutt av lava og samlet av hoppene mens spilleren skyves ut av utgangen ved hjelp av en glassblokk som er koblet til et klebrig stempel. Mens litt mer redstone intensiv enn Sethbling s-design som var usedvanlig enkelt, har det ingen problemer forbundet med det og er derfor anbefalt for alle som spiller i 1 6 Hvis du spiller i 1 5 2 eller under og ikke planlegger å oppdatere, er Sethbling s design definitivt bedre. Og opplæringen om hvordan du bygger den. Treningsnav i 1 6 2 opplæringsvideo se på YouTube. Hvis du har rett til å klikke på en landsbysbewoner, blir en byttebørner åpnet, hvor du kan bytte med landsbybebyggerne. Dorpsbewoners vil spullen tilby som de hører til. De skal bare bytte med ting de kan gjøre. Flere tilbud kan bli sees ved å klikke på linkene og til høyre ved siden av det gjeldende vinduet. Alle tilbud involverer en smaragd som en mynt, og en rekke ting som er nyttige v Den er en av de mest legitime måtene å skaffe flaske eller skjelne i Survival-modus. En landsbyør vil aldri tilby det samme elementet å kjøpe salg til forskjellige priser på mengder for eksempel landsbyboere tilbyr ikke 16 rauwe svinekjøtt av 17 rauwe svinekjøtt til kjøp, det kan bare tilby et tilbud om å kjøpe svinekjøtt. Derimot, prisene og varene fra landsbyering til dorpeling, og egne mengder Prices of a village can change when generating new offers. All villagers have initially only an offer to make. They can generate new offers when the last offer has most traded on their list of listings at least once. bytte-inventar er lukket etter en ny kjøp, det vil ikke være noe nytt tilbud rden gegenereerd Hvis de gjør det, blir de omringet med små og grønne partikler for et lite øyeblikk. I så fall vil den nye, genererte tilbuden forrige overskrive, noe som forandrer prisene på en landsbyer. Nye tilbud kan være en bydel som allerede kan kjøpes Selv om det ikke er noen maksimal antall tilbud som enkeltpersoner kan gjøre, kan de bare tilby et tilbud for alle typer element som de kan handle. Dessuten er det en stor mulighet for en ny generasjon som en landsbyboer har mange tilbud. tilbud et element vil være det de allerede tilbyr, så det gamle tilbudet vil bli overskrevet, og det vil ikke bli lagt til en ny tilbudsliste til landsbyen. Om landsbyfolk et tilbud å deaktivere, må tilbudet brukes flere ganger. Muligheten for å avbryte en tilbud er willekeurig, men et tilbud må brukes minst 3 ganger før det gjelder for deaktiver ing Etter en tilbud har 13 ganger blitt brukt, er det garantert at tilbudet blir slått av, når du byttes på det bytte-inventar etter siste bruk, gjelder dette også når alle 13 transaksjoner er gjort i en gang Handelspartnere fra siste tilbud kan gjenopprette et tilbud kan aktiveres. Moment kan landsbybrukere stoppe handelen på en bestemt gjenstand når betingelsene for deaktivering er oppfylt, selv om den bytte-inventar-skjermen er åpen. Dette kan forårsake uregelmessig oppførsel i inventar, som spiller på skift og klikk. instans ser ut til at alle varer ble handlet, men etter at en vare ble tatt i beholdningen av mengden av smaragder og varer i den spilleren som ble endret i beholdningen, så fikk du ikke noe mer. Så snart du byttet på lager, blir det igjen tilbudet er fortsatt å se, men det vil bli en rød X, som tyder på at tilbudet ikke lenger er tilgjengelig. Det kan imidlertid bare bli tilbudt fjernet etter bytte-inventar er lukket når du kjøper for mye av et tilbud, blir bare det siste forhandlede produktet fjernet. På denne måten kan et tilbud med mer enn 13 applikasjoner bli holdt, og spillet kontrollerer ikke tilbud for å deaktivere tilbudet blir verhandeld. Bortsett, hvis et tilbud det siste tilbudet er, er det aldri slått av, selv om bruken av dette er over 12, så snart det siste tilbudet er, er det naturlig avsluttet. Når et tilbud er slått av, har det samme effekt hvis det blir et tilbud, vil det ikke bli mulig å endre hva en landsbyør vil selge, så du må bytte til alle gjenstander er unnlatt. Det første bildet av handelssystemet utgitt av Jeb 1 Valutaposten senere oppdatert til smaragd kan ses i inventariet. Før eventyroppdateringsnotatet svarte en gang noen spørsmål om en ide han hadde, NPC Villages, hvor han avslørte noen tanker om dem 2. Hvis du behandler landsbyboerne, og gir dem godt, vil de gi deg gjenstander tilbake. Hvis du behandler landsbyboerne som angriper å drepe dem, vil de prøve å gjøre det samme som du har lagt til med Iron Golem. eiere av byen brystet og de vil angripe. 21. mai 2012 utgitt Jeb et skjermbilde av seg selv testing Trading System 1 Bildet viser en GUI med kjøp og salg områder Bunnen området lar spilleren å selge ulike varer for valuta, mens det øverste området bruker denne valutaen til å kjøpe varer. En mulig måte å kjøpe dem på, er å sette disse valutaene i den venstre sporet der kyllingen er, og du kan bla gjennom elementer til høyre spalte for å ta elementet du velger en gang du klikk på den Spilleren kan bruke piltastene til å bla gjennom en landsbyboderes beholdning og velge ønsket element. Jeb nevnte også at dette kan være en slutt på ikke-fornybare ressurser, for det meste som de fleste kan kjøpes til en pris fra NPCs I bilde, et rødt valutaobjekt kan ses som ble senere avslørt i stillbilde 12w21a som rubinobjekt som ble endret til smaragd før 12w21a, siden en av skaperne er fargeblind og hadde problemer med å se forskjellen mellom rubin og andre gjenstander. En malmblokk kan sees i bakgrunnen som ble senere avslørt i stillbilde 12w21a for å være Ruby Ore, som ble forandret til smaragdmalm før 12w21a fordi Middagbone er colorblind 3.Another bilde som ble utgitt tidligere av Jeb viser separerte landsbyboere 4 Denne tweeten sier også at dette er hvordan jeg eksperimenterer med landsbyboere Med gyteegg for gyting av tilfeldige landsbyboere, ville man tro at ved å holde dem separate, prøvde Jeb hvert yrke av landsbyboerne, kanskje fordi de hver handler forskjellige ting eller ville være. Med implementeringen av handelssystemet, mest eller alle ressursene bli fornybare siden ikke-ressursressurser kan handles fra landsbyboere. 5.As av stillbilde 12w22a tilbyr prester ikke lenger å kjøpe Rotten Flesh eller Eyes of Ender Eyes of End er nå solgt av prester, og rått kjøtt er ikke en handel i det hele. Handelsgrensesnittet har blitt endret der et ekstra innspillingsrom har blitt lagt til der verktøyene kan plasseres for å kjøpe fortryllelser og eller reparere. For å snapshot 12w23a, sannsynligheten av en bibliotekar som kjøpte en skriftlig bok som et potensielt tilbud var 1 3 130, noe som betyr at det alltid ville være et potensielt tilbud. Dette betydde at bibliotekarier ikke kunne tilby å kjøpe gullboter, da dette er et standardtilbud som oppstår hvis ingen tilbud er sett på listen over mulige tilbud Dette er blitt korrigert i stillbildet 12w23a. In oppdatering 12w32a ble handelen justert videre. Bibliotekarens papirtilbud ble justert til 24-35 papir per smaragd, og landbrukens piletilbud ble korrigert til 9-12 per smaragd. I tillegg ble tilbudsarbeidsmekanikeren endret ettersom flere tilbud eksisterer for en landsbyboer, sannsynligheten for at alle tilbud stiger. Når et tilbud s sannsynlighet går over en viss grense, går sannsynligheten ned. Nettoeffekten er at sjeldnere tilbud b ekom mer vanlig når en landsbyboer har mange tilbud, og vanlige tilbud blir sjeldnere. I tillegg er tilbudet fjerning mekaniker blitt erstattet med et tilbud deaktivering mekaniker alle tilbud begynner med 7 bruksområder, slik at tilbudet kan handles opptil syv ganger Etter dette , selv om spilleren ikke har forlatt trading GUI, er tilbudet deaktivert - hvis en spiller har skiftet klikk i et forsøk på å handle mer enn grensen, vises varene midlertidig i varelageret, men forsvinner som om de overskytende handlingene aldri skjedde Hvis en spiller handler det siste tilbudet på listen og lukker GUI, venter på at partikler kommer til å vises rundt landsbyboeren, fornyes alle deaktiverte tilbudene med 2-12 ekstra bruksområder lagt til dem. På grunn av den tilfeldige distribusjonen, ble den gjennomsnittlige bruken lagt til er 7, og beløpene er vektet mot verdier midt i serien. Merk at tilbud som ikke er deaktivert, ikke får ekstra bruk. Det er mulig at slutttilbudet slås av, da det ikke kan være nye tilbud generert og ingen eksisterende tilbud kan fornyes. Finalt vil handel med det siste tilbudet sporet tilgjengelig øke populariteten din med landsbyen med ett punkt. Merk at populariteten gjelder for landsbyen som helhet, og andre spillere popularitet er ikke påvirket. I 12w49a , fortryllende bøker ble lagt til, og landsbyboere kunne tilby dem. Som av 13w04a vil landsbyboere som er hentet fra omdøpt gyteegg, vise sitt navn i handelsgrensesnittet i stedet for Villager. Deze siden inneholder innhold som kanskje finnes i den neste oppdateringen. er fremkommet i øyeblikksbilder av forhåndsutgivelser, men den fullstendige oppdateringen er ennå ikke offisielt frigjort. I 14w02a har Villager-handel blitt revolusjonert. Villere har nå fått en karriere. Handler er nå spesifikke for karriere, og er låst opp i tiers. Villager karriere er nå vises i handel GUI. Buying selger noen av de tilgjengelige alternativene kan låse opp nye nivåer aktivere tilgjengelige alternativer Dette er i motsetning til å måtte bytte det siste tilbudet. Et tilbud er garantert å reaktivere tilgjengelige alternativer og låse opp en tier, hvis noen ikke har blitt låst opp første gang den handles. På etterfølgende forsøk vil det bare ha 20 sjanser til å gjøre det. Nye tilbud vil ikke omskrive gamle. Nye tilbud legges til slutten av landsbyboerens liste. Hver klasse består av et definert sett av handelstilbud, og nivåene er de samme for en gitt karriere, se diagram. Når en handel har deaktivert, vil den røde X vises umiddelbart og forhindre videre handel, i stedet for å lukke og gjenopprette handelsvinduet. Villagere skiller nå mellom skadeverdier, slik at forskjellige ullfarger IKKE kan erstatte hvitull, kull kan ikke omsettes i stedet for kull, og skadede verktøy kan ikke omsettes i stedet for fullt reparerte verktøy NBT-data, men er fortsatt ignorert, så innholdet i en skriftlig bok spiller ingen rolle. Trafikk gir nå erfaring. Alle landsbyboere i din verden før 14w02a vil beholde sine tidligere handelstilbud, men vil få den nye handelsmekanikken. nt karriere er tildelt hver Villager synlig i trading GUI For eksempel kan Brown-robed landsbyboere være Fletchers eller Fishsmiths smedere kan være rustningspersoner eller våpen Smiths osv. Hver Villager spruter med Nivå 1 av deres gitte karriere, som spenner fra 2-4 initial unlocked trades dvs. alle Shepherds vil gyte med bare to alternativer, kjøpe ull og selge shearspleting noe handel tilbud med en Villager kan låse opp en etterfølgende rekke nye tilbud og reaktivere gamle. Dette er garantert første gang du handler et bestemt tilbud, og har også en 20 sjanse for å forekomme med etterfølgende handler på det tilbudet. Den komplette listen over karrierer og tiers er oppført nedenfor. Brown Robed Villager Farmer Bewerken. Den grønne Villager er ikke lenger oppnåelig, selv ved å ringe, serverkommandoer mods eller tredjeparts kartredigerere Forsøk på å skape en i stedet gir en bonde. Ordren for handler, inkludert bestillingen de er låst opp, er den samme for en hvilken som helst karriere i Villager. Men prisene og encha ntments kan variere mellom to landsbyboere i samme karriere. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Når du lager et fortryllelsesbud, bruker spillet et tilfeldig fortryllingsnivå fra 5 19 For en liste over hvilke fortryllelser som vil dukker opp på disse nivåene, se Enchantment Mechanics. 2,0 2,1 2,2 Enchantment er valgt tilfeldig, med like stor mulighet for enhver fortryllende type som forekommer og like sjanse til å få noe nivå av det, så høyere nivåer enchantments er like sannsynlig å få som lavverdig fortryllelse Prisen i smaragder avhenger kun av fortryllelsesnivå. De mulige verdiene er 5 19 smaragder for Lvl I, 8 32 for Lvl II, 11 45 for Lvl III, 14 58 for Lvl IV og 17 71 for Lvl V. Merk at kostnaden er avkortet til 64 , noe som betyr at Lvl V bøker virkelig varierer fra 17 - 64 smaragder, men kostnadene i øvre enden av spekteret er mer vanlige. 3,0 3,1 Bibliotekarer tilbyr den fortryllede bokhandel tre forskjellige tider. Problemer relatert til handel, handel og handel blir opprettholdt på Mojira Rapporter problemer der. Høyreklikk på en landsbyboer pauser den landsbyboerens vei. Høyreklikk på en landsbyboer rett etter at en drepende slag er utdelt, vil resultere i at spilleren handler med en død landsbyboer. Handelen går gjennom uten problemer. Karbon kan selges som kull til smeder og slaktere. Oppdrag er for øyeblikket den eneste legitime måten å få flasker O fortryllende på. uten kreativ modus. Du kan ikke handle med barnbeboere. Gull Ingots brukes som tilbakebetalingstilbud når en villager tilfeldigvis velger ingen av sine tilbud, men velger å kjøpe gullbiter i stedet. Derfor tilbys gull så sjelden som en handel, og også hvorfor det er den eneste grønne landsbyboerens eneste gjenstand. Hvis du ikke er fornøyd med dagens tilbud, kan du drepe noen av landsbyboerne. De resterende landsbyboerne vil begynne å yngle igjen, noe som muligens resulterer i bedre tilbud Du kan gjøre dette ved å bruke miljøskader ild lava TNT etc for ikke å forverre landsbyen s Iron Golem. Gold rustning er den eneste rustningen som ikke kan handles for Slaktere selger skinn, og smeden annenhver type. Trading 3 2 Small Fix . En brukervennlig, morsom, rettferdig og utrolig måte å utføre handler. Opplæring En brukervennlig, morsom, rettferdig og utrolig måte å utføre handler på. En enkel Inventory GUI som hjelper spillerne å visualisere hvilke gjenstander de vil handle uten frykt for å bli lurt Lett å se hva den andre spilleren ønsker å handle og godta samtidig handel Andre tanker i de siste sekundene Ingen problem, bare avbryte handelen i nedtelling av andre tanker Begge aktørene som er involvert i handelen, vil motta sine varer på samme tid uten problemer En stor fordel å ha for rollespill Minecraft Servers. Description Få innen 10 blokker av en spiller og be om en handel Hvis spilleren aksepterer, åpner en Inventory GUI Plasser elementene du vil bytte i din seksjon og få den andre spilleren til å plassere dem. Når du er klar, klikk på den grønne ullen for å indikere at du er klar. Når begge spillerne har gjort det, starter en 5-sekunders nedtelling der ingen spillere kan bytte de handlede elementene. Hvis du har andre tanker, avbryte handelen ved å klikke på den røde ullen Hvis du både liker utvalget av varer, la varebeholdningen stå alene inntil nedtellingen er over Begge spillerne vil motta sine handlede varer på nøyaktig samme tid Trading har aldri vært mer rettferdig, trygg eller easymands Trade Spillernavn - Be om handel med den utpekte spilleren Handel Godta - Godtar den gjeldende handelsforespørselen Trade Decline - Avslår gjeldende handelsforespørsel Trade Reload - Oppdaterer handelsfilen. Tillatelser Bare to tillatelser for alle handelskommandoer. - tillater bruk av handel reload. Installation For å installere plugin på serveren. Stopp serveren. Dra og slipp pluggen i plugin-mappen. Start serveren. CountdownLength 5 Distanse 10 0 TradeCurrency true TradeCurrencyAmount 100 0 TradeInCreative false ShiftRightClick true Messages error - ikke - involvert bTrading 7Du er for øyeblikket ikke involvert i noen handlerfeil - handel - allerede akseptert bTrading 7Handlen er allerede akseptert feil - aksepterer - annerledes - handel bTrading 7Den spiller b accep 7 er for tiden involvert i en annen handelsfeil - forskjellig - handel bTrading 7 Du er for tiden involvert i en annen handelsfeil - avstand bTrading 7 Du må være innenfor 10 blokker av en spiller for å handle feil - verden bTrading 7 Du må være i samme verden som en spiller for å handle feil - selv bTrading 7 Du kan ikke handle med deg selv feil - ikke - online bTrading 7Den spiller b accepter 7 er ikke online feil - kreativ bTrading 7 Du kan ikke handle mens du er i bCreative 7mode feil - feil - bruk bTrading 7Inkorrekt bruk, Korrekt bruk b Handel Spillernavn 7, b Handel Godta 7, eller b Handel Avslutt handel - forespørsel - sendt bTrading 7Trade forespørsel sendt til spilleren b accepter trade - request - mottatt bTrading 7Den spiller b forespørsler 7 har bare bedt om handel med deg Du har 15 sekunder til å akseptere handel - akseptert bTrading 7Trade har blitt akseptert handel - vellykket bTrading 7Trade var vellykket handel - kansellert bTrading 7Trade har blitt kansellert handel - kansellert - kreativ - grunn bTrading 7 Dette var fordi en spiller var i handelsmodus handlet - valuta bTrading 7Du har omsatt b currencyamount 7 er et resultat av handel mottatt - valuta bTrading 7Du har mottatt b currencyamount 7 er et resultat av trade config - reloaded bTrading 7The 7file har blitt reloaded Item - Navn inventar Du Andre divider nedgang - handel cClick å Avbryt Handel aksepter - handel aClick til Ready Trade ikke klar 7 Ikke klar Klar aReady add - valuta aAdd f curren cyamount fjerne - valuta cRemove f currencyamount total - valuta aUtgående Money-to-be-Traded f valutaamount Element - Lores nedgang - handel - 7Klikk denne blokken når som helst - 7time under handel for å avbryte akseptere - handel - 7Når begge handelsmenn har klikket - 7this blokkere, nedtellingen vil - 7 begynn å legge til - valuta - 7Add dine penger til handelen fjerne - valuta - 7Remove dine penger fra trade. CountdownLength - Sett dette nummeret til tiden i sekunder for å vente før du fullfører handel. Bytte - Maksimal avstand en handel Sett til -1 for ingen avstand Handler vil fortsatt ikke fungere over forskjellige verdener. TradeCurrency - Sett det til enten sant eller falskt Hvis aktivert satt til sant, vil pluginet aktivt søke etter et økonomiplugin med Vault Hvis økonomipluggen er funnet , vil alle økonomiegenskapene i plugin-modulen aktiveres hvis TradeCurrencyAmount er større enn 0.TradeCurrencyAmount - Hvor mye penger øker for å legge til eller trekke av på handler Når en spiller legger penger til handelen, t han legger penger til, er med dette beløpet. Handelskreativ - Når den er satt til falsk handel mens den er i kreativ modus, er deaktivert. SkiftRightClick - Når satt til ekte handler kan initieres og aksepteres ved å holde skift og høyreklikk en player. Messages - Erstatt meldingene med din own. Item-Names - Bytt navn med dine egne egendefinerte navn inventar må være under 32 characters. Item-Lores - Bytt meldingene med dine egne lores Legg til flere og flere linjer til det for å legge til flere og flere meldinger til lore. Video Tutorial. Future Planer Legg til en konfigurasjonsfil for egendefinerte andre tanker nedtellingen DONE Avbryt handel med skade Foreslått av daniel0964 DONE Språkalternativer konfigureres i en config Foreslått av cPathz DONE Økonomisk støtte Foreslått av alle DONE Konfigurerbar avstandsalternativ Foreslått av alle DONE Konfigurerbar verden ignorerer alternativet Foreslått av BiGUNMAN DONE Ignorer PvP-kompatibilitet Foreslått av ChrisGSPvP DONE VIP-handel med flere spor. Foreslått av daniel0964 Log-spillerhandel s Foreslått av daniel0964 Bytt fra Klar til Ikke klar hvis elementer endres Foreslått av Jleeevinnn Forhindre spillere fra å handle med forsvunnet spillere Foreslått av Stealth Donations Det ble opplyst at etterspørselen etter dette pluginet er ganske høy jeg ærlig er æret for å kunne for å logge på en server og ganske mye finne denne plugin overalt Grunnen til at jeg legger til en donasjonsknapp er for de servereierne som føler behov for å donere som oppmuntring. Ærlig, en enkel tak er nok mesteparten av tiden. Jeg må imidlertid balansere mellom skole, arbeid, spill og plugin making Donasjoner pleier å tippe skalaen Derfor, her sa virkelig kul skinnende knapp Klikk på det. Les mer fra utvikleren Hei der Dette er davidrosales og jeg tar deg med en annen plugin Dette er en rollespill må - have for alle servere Det legger til et morsomt, lite handelssystem Håper du alle liker det så mye som jeg likte å gjøre det Hvis du har noen problemer med pluginet, kommenterer du nedenfor, og jeg vil prøve å fikse dem umiddelbart Eventuelle forslag Foreslå dem Mine fremtidige planer er ganske mye tomme siden jeg ikke ser hvordan jeg kan forbedre dette pluginet med nye funksjoner. Jeg tenker også på å legge til en server med denne plugin-delen, så hvis du skal bruke dette pluginet på din server, gjerne kommentere med navn og server IP-adresse, og jeg vil legge den til i listen. Takk for at du leser dette, betyr det mye. Ha det gøy med plugin.

Comments

Popular posts from this blog

Trade Alternativer For Chicago Bulls

Trading Fotball Strategier

Binære Options Pro Signaler Review 2015