Trade Alternativer For Chicago Bulls


Dwyane Wade spekulerer om handelstidsalternativer og fremtid med Chicago Bulls. Sitting på tredje plass i NBAs sentrale divisjon med en 21-22-post, sliter Chicago Bulls å holde seg flytende blant ligaens middelmådige lag enn si være et relevant mesterskap Dender Wade forlot den eneste franchise han noensinne har spilt for Miami Heat for å bli med i et Bulls-lag med stjernenavnene til Jimmy Butler, Rajon Rondo og selvsagt selvsagt. Deadlines-tilnærminger, vil Bulls front office bli satt med en vanskelig beslutning å fortsette å ri ut stormen og se om Bulls store navn kan rette skipet, eller likvide alle roster s eiendeler og begynne frisk. På torsdag gjorde Wade det er veldig klart for ESPN s Nick Fridell han er ikke interessert i å stikke rundt hvis franchisens lederkontor velger sistnevnte. I slutten av året lurer du på hva teamet er, hvilken retning de går inn i Jeg ville være en løgner å si at jeg vil spille på et lag med alle 21-åringer Du vet hva jeg mener Og være en del av fremtidens bygning Jeg ville være en idiot å si det Men du vil også være i Den beste posisjonen til det du synes er for deg på den tiden. En av hovedgrunnene til at jeg er her er Jimmy Han er den som ringte meg og fikk meg til å komme hit. Så det er en stor del av min beslutning og alt annet , det er hva Jimmy gjør, hvordan hans fremtid ser ut og alt det Og jeg har gjort det veldig klart Så jeg har ingen anelse ut fra det synspunktet Du må bare vente og se og se hva som virker ut. Dessuten utvidet Wade seg på hvordan en potensiell handel med Jimmy Butler vil direkte påvirke ham. Du vet ikke Du tenker på gutter som, la oss bare gå med Mike Dunleavy, som ikke ville gå til Atlanta. Jeg tror han hadde 20 av benken den andre natten. Jeg vet ikke hvilken situasjon som skal være riktig for deg I øyeblikket, ja, har du en ide om hva du vil gjøre Og dette er slik du vil redd det å gå og da når det ikke går slik må du svare Så jeg vet ikke. Jeg har hatt det her, det har vært en lærerik opplevelse, det har vært utfordrende, og det har vært kult alt i det samme Jeg føler meg for karrieren, for meg trengte jeg det jeg trengte å se hva den andre siden var, men Men jeg er definitivt veldig åpen og ærlig at Jimmy er en av grunnene til at jeg er her fra et basketballspill, og da vi sitter her akkurat nå er han her, jeg er her, vi er lykkelige. Du vet ikke hva som skal gå derfra. Vi innrømmet at alt han kan gjøre på dette tidspunktet, er ventetiden. Du vurderer året fra et organisasjonssynspunkt, fra en spillerens synspunkt Hvordan du elsket det, hvordan du likte det, hvordan du hatet det, uansett hva som måtte være. Så jeg tror det er den største tingen du liker å lene seg tilbake og være 35 du liker å evaluere årene dine. Hva vil du gjør hvor mange år du tenker på å spille Hva er det beste å gjøre Er det å signere en kontrakt, eller er det å melde deg ut og prøve å få en lengre avtale. så mange ting du veier Men når sesongen er over, lar jeg denne sesongen snakke for seg selv, og jeg vil like lene meg tilbake, som jeg alltid gjør med familien min, og deretter bestemme hva deres fremtid ser ut som for oss. Skriften er på veggen, Chicago Bulls, ditt flytte. Uten-radar handel alternativer. Mens 2010-11 sesongen inkludert flerårige All-Stars som Carmelo Anthony og Deron Williams endre adresser via handel, er det nei garantere at andre høyt talenttalende rykter som Chris Paul, Steve Nash, Williams igjen eller Dwight Howard vil være på farten denne offseasonen på den andre siden av lockout. Med det i tankene, se så på fem under - radar får for lag som håper, men potensielt ikke, å lande en stor fisk. Team i nød New York Knicks. High-end mål Steve Nash, Chris Paul. Under radaren får Rodrigue Beaubois. Mavene var angivelig høyt på Beaubois etter en solid rookie sesong i 2009-10, men med oppkjøpet av Rudy Fernandez denne offseason - og mulige re-signeringer av JJ Barea og DeShawn Stevenson - de kunne ha litt logg på bakken, og etterlot Beaubois den merkelige mannen ut etter en kampkamp i kamp i 2010-11. Mens Beaubois viste flere poeng enn gulv-generell ferdighet som en nybegynner, kanskje gjør ham til en skytevakt, hans størrelse - 6 fot-2 - kan til slutt diktere at han vil være en PG i ligaen. Dette ville være en risiko for Knicks dette offseason fordi Beaubois er litt av en ukjent vare etter å ha spilt i bare 28 kamper sist sesong på grunn av et knusende fotproblem. Og ser opp og ned New York s liste, det kan ikke være en spiller som Mavs virkelig ville begjære i retur for den unge , rask Beaubois Men en sesong bak Chauncey Billups - hvis kontrakt er oppe etter sesongen 2011-12 - kan franskmannen være klar til å anta startbilde s rolle i 2012-13.Beaubois kan også være en passform i Mike D Antoni s up-tempo lovbrudd, forutsatt at D Antoni forblir med Knicks forbi neste sesong w høne hans kontrakt utløper. Bulls Trade Rumours Analyserer Buzz på Arron Afflalo og andre Deadline Options. Jesse D Garrabrant Getty Images. Sean ODonnell Bidragsyter III 17. februar 2015. Det var en turbulent første halvdel av 2014-15 NBA sesongen for Chicago Bulls Lagets løslat ble testet med skader og grove strekninger, men en 34-20 rekordbane i All-Star-pause var god nok til førsteplass i Central Division. Chicago går inn i halvhalvdelen av sesongen som en legitim playoff-konkurrent , det har en veldig viktig beslutning i forveien, gjør et stort trekk før handelsfristen for februar 19 eller stå klapp og gjør en postseason presse med dagens roster. Bulls begynner å utvikle en solid lagkjemi. Pau Gasol spiller veldig bra i sin Første sesong i Chicago, en sunn Derrick Rose begynner å finne sin spor og Jimmy Butler spiller på et ekstremt høyt nivå. Er det å bringe inn en annen spiller det rette trekket, eller vil det forstyrre lagets momentum. Vel, com piling siste rykter kan bidra til å generere et svar på det spørsmålet. Et navn som sirkulerer rundt ryktet møllen er Denver Nuggets skytespekter Arron Afflalo Han har en solid sesong, gjennomsnittlig 14 5 poeng, 3 4 rebounds og 1 9 assists per spill mens de skyter 42 8 prosent fra gulvet, men de kampende Nuggets ser etter på en del måter med sin kontrakt som er utstyrt med et spillermulighet etter denne sesongen. Med bare to dager til handelssummeren er Bulls for tiden et av lagene i diskusjoner om vakt, ifølge ESPN s Ramona Shelburne. Ramona Shelburne ramonashelburne. Ingen alvorlige samtaler ennå for Arron Afflalo, men ordet er OKC, Kings, Bulls, Clippers har diskutert. Ville være et interessant tillegg til en contender. Helburne har rett når hun sier Afflalo ville være et interessant tillegg for en contender imidlertid med Butler og Rose som omfatter Chicago s backcourt og Aaron Brooks spiller godt av benken, er det vanskelig å se hvordan Afflalo ville passe eller bette Det er fortsatt, hvordan han finner nok tid på retten til å være verdt investeringen. Det er fortsatt spørsmålet om å betale Denver for vakt. Hvis du lurer på hva Nuggets spør, har Grantland s Zach Lowe svaret. Nuggets er på epicenteret. De har søkt flere første runde plukker for både Wilson Chandler og Arron Afflalo, og snakker med åpenbare konkurrenttyper som Blazers og ambulanse-jager med slår opp spillelag som Wizards Snagging to firsts for Timofey Mozgov emboldened Denver front office for å jage store avkastninger, og resten av ligaen venter på Denver å gå tilbake som fristen nærmer seg. Du leser det riktig flere første runde picks. The Bulls har ammunisjon for å få den avtalen gjort, men laget ser ikke ut til å være villig til å dele med noen fremtidige første runder, ifølge en tweet fra KC Johnson i Chicago Tribune. KC Johnson KCJHoop. Bulls som roster, men vil legge til skytter. Won t handle en stor fo ra lite Won t trade fremtid 1. Vil sjekke buyout liste for åpen roster spot. That sa, ikke forvent at Bulls å sterkt forfølge Afflalo hvis Denver ikke myke på sin prispris Hvis Chicago vant t handle en hakke eller en stor, forlater det teamet med svært få forhandlingsmuligheter. Så, hvis en Afflalo-avtale ikke blir ferdig, og det ser ikke ut som det, er det noen andre veier som Bulls er villige til å utforske i et forsøk på å forbedre deres liste for en playoff-push Yes. Ifølge Nick Borges fra Chicago er det mulig å vente på fristen for å passere, og i stedet se på nylige buyouts. Handelsfristen kommer på torsdag, og mens Chicago Bulls vil se på alle muligheter for å forbedre rosteren, vil de sannsynligvis stå klare med visningen av å legge til en spiller 10-14 dager senere. Det kan godt være Chicagos beste alternativ fremover. Bulls kan legge til en skytespill som kan bidra av benken for svært liten kostnad mens han holder på med alle fremtidige utkastspicks. Ikke bare gjør det alternativet forbedre t han lag nå, men det holder framtiden også lyst også. Det ser ikke ut som om vi skulle forvente noen store trekk fra Chicago før fristen. Hvis det er tilfelle, gjør laget det rette trekket. La debatten påbegynne. Som det nye artikkelformatet Send oss ​​tilbakemelding.

Comments

Popular posts from this blog

Trading Fotball Strategier

Binære Options Pro Signaler Review 2015